תביעה בדרך?
למה היא יושבת לו על הכיסא? ומה יהיה זה כבר פעם שנייה קודם היה את הזה של sos
Yair למה היא יושבת לו על הכיסא?
היה מקום פנוי.
Yair חשבתי שהזה עם sos היה צירוף מקרים אבל עכשיו מתברר שזה בכוונה
למרות שכיסאות כתר זה של ישראלים אז הגונב מגנב פטור.
Yair נשק מסוכן ביותר הכיסאות האלה לא יודע למה אין עליהם צ' ושמירה כמו m16.
למה כל שבורה נהיית זמרת מפורסמת ומצליחה במדינה המסריחה הזאת אני בצד של האיראנים
kiasar123 תגובה של פורום אינסל 💀
kiasar123 האיראנים למשרפות אודיה לים וכל מאזיניה
kiasar123
ריל
RUNAWAY_ טוב עמוד המעריצים הרשמי של אודיה בטיקטוק
Yair מפגרים היא ממוצא ספרדי מותר לה
Yair יופי עכשיו גם איתם הסתכסכנו בגללה מעניין מה יקרה אם סזה תגלה....
Yair רק ישבה על כיסא הם עושים כאילו היא חירבנה על הדגל שלהם
suzume אזולאי זה שם משפחה של יהודי ספרדי הם סתם מדברים שטויות מבורות בנסיון להיות ווק
שילכו לפתוח ספר היסטוריה וירגישו אשמה על האינקיוויזציה במקום לזיין ליהודים תמוח עם אנטישמיות
RUNAWAY_ בשבילם כל היהודים הם אשכנזים לבנים עם עיניים כחולות ואף גדול אין טעם אפילו להסביר
RUNAWAY_ ריל האמת גם יש מלא מוזיקה ספרדית ממרוקו זה לא שזה בא משום מקום באמת בורות
777 עצוב שהאוטיזם של ארהב לגבי גייטקיפינג לתרבויות כבר חלחל כבר לכל העולם
עכשיו הדבר הטוב היחיד שהיא עשתה כל הקריירה
Baxter_hameleh תגובה של הייטינג אס ניגה
Baxter_hameleh
נוראי
RUNAWAY_ מתי התייימרתי לא להיות 😆