גאווה ישראלית
LOL_NEM 💎 בעולם של משחקי הנטאי שישראלונים מפיצים
כן זה המשחק עם ווייבים של בת ים
kdot נע זה באר שבע בדוק
כן קפץ לי מלא פעמים באינסטגרם ואמרתי "וואו זה נראה כמו פריפריה" עד שראיתי שזה ישראלי💀
כן מדים
Friedrich מה זאת אומרת
מכיר נראה גואטד
זה מתרחש בראשון לציון עיר ההולדת של יוצר המשחק (ושלי) וואלה חייב לשחק נראה מענין
jug דאמ ראשון חזקה בפורום
LOL_NEM הפורום זה באר שבע אחי...
LOL_NEM הפורום פרדס חנה אחי.....
סתם זה מלב אל לב
קניתי אבל אני לא באמת אשחק יש לי כבר כמה משחקים ישראלים בסטים שאני לא יודע אם אני אי פעם אשחק כי הרבה משם משחקי adventure ואני לא בוייב
Chen תן רשימה של משחקים ישראלים
Chen אז תן לי לשחק
BlueFrozen יום פתוח Haida Grimes 1&2 Prickle Toodee and Topdee Outcore: Desktop Adventure
בגדול זה מה שאני מכיר בסטים אבל בדוק יש עוד. עוד לא שיחקתי פה בכלום חחחחח
suzume https://steamcommunity.com/id/BlueFrozen/games/?tab=all
suzume הייתי מצרף אותך לסטים פאמילי אבל אני צריך להדיח את אחת החוליות החלשות קודם
BlueFrozen נייס. ברו עם אלף משחקים ועדיין 2000 שעות בtown of salem
https://steamcommunity.com/id/chk991/
עכשיו קופין אוף אנדי אנד לייליי.
Chen חטפתי מהם גם פרמה באן אז זה 2000 שלא יכול לעלות חחח
82 שעות על קוקי קליקר אתה פסיכי 😅