השמן תינוקות והאקטים המיניים היו בעצם מטאפורה וסימן אזהרה שכולם לא קלטו
דידי בעצם היה הגייטקיפר של ההיפ הופ
פוט איט לייק דאט
תראו ראפרים שמנסים לצאת מדשדוש בהצלחה
הם ישר ילכו לכל מה שהceo הלבן בלייבל יגיד להם
יגידו פרי פלסטיין או ילבשו חוטיני ושיט
הנה למשל גיבס
כל הזמן דיבר על זה שהורגים תינוקות בגארי ושהמיינסטרים מתעסק במזרח התיכון כשinner cities יותר אנשים מתים
ראה שהוא מדשדש אז הוא סרסר את עצמו לקומפלקס ופנטנו והתחיל להגיד פרי פלסטין
הוא עובר לאל איי ומפסיד במכות ומושפל לפט נ רייט
כנל קורמגה ועוד 20 דוגמאות
גם הגיי שיט נובע משם דה בייבי אמר את זה במפורש
אז מה בעצם דידי עשה?
הוא הביא להם את הרילנס פשוט פליינ אנד סימפל של מה שהם הולכים להיכנס אליו
במקום התדרדרות איטית שהראפר לא שם לב אליה הוא פשוט שם לו את זה בפנים ואומר לו
אם אתה מתנהל ככה you might as well לשים שמן תינוקות כדי להרחיב לעצמך תרקטום ולסרסר את עצמך באקט מיני
הוא הראה להם את זה raw שהם במילא יוצאים פמינין אז הוא עשה להם את זה בכוונה בטקס חתימה כמו אקט השפלה כשאתה נכנס לכלא
אתה הביצ של הלייבל עכשיו
הוא בעצם ניסה להרתיע אותם מלמכור את נשמתם לשטן ולא הערכנו את זה מספיק והנה עכשיו הראפ זאנר מת כי אף אחד לא בא עם שיט חדש ואותנטי
הוא בעצם היה הגייטקיפר של המשחק, שמר על זה הוד כל הזמן הזה בזמן שכל אחד מההוד ניסה להיות גיי זי
אשמח לשמוע את דעתכם