זה היה ארוך הפעם…
מקווה שלא כולם חושבים שהאתר כבר מת ואני לא פה לבד.
וואלה היה כיף הלכתי לישון אצל חברים וכמעט סיימתי את הספר שאני קורא. אבל גם היו לי המון אשכולות שרציתי לפתוח
מהמרים על המונדיאל ברגוע
Baxter_hameleh ילד הימורים
הכל טוב אח שלי שמעתי פרינס חיכיתי שהגריד יחזור כבר כדי לדווח על זה.
ברו התגעגעתי לגריד לא אשקר מזכיר לי את הימים שאתרים היו מתים וכל פעם היית צריך להמר אם הם חוזרים או לא חחח
הלךצהפורום