אחרי שנים רבות של אובססיית נאס (מי כמוכם יודע) אני חושב שבשלב הזה כבר בטוח להגיד שפרינס החליף את המקום שלו אצלי
לא שאני לא אוהב יותר את נאס, פשוט פרינס #1
מה אתכם אתם עדיין סטאנים של אותו האמן? במשך כמה זמן? או שהיו שינויים?
משתנה כל שבוע בערך
בגדול לא כי אין לי ממש אמן אחד שאני מכנה אותו הפייבוריט שלי. אצלי זה יותר זאנרים שלמים שמתחלפים
כן ובגדול גם כל הטעם שלי השתנה מה ששמעתי לפני שלוש שנים זה בערך כלום ממה שאני שומע עכשיו