בתור אחד שוואלה מאוד אוהב אותו
הוא הוציא קלאסיקות פריסטיילים לא אנושיים והכל בהתחלה.
אנקור הוא היה על סמים קשים, בעיני יש עדיין מה לשמוע באלבום פשוט חלק ממנו רע.
רילפס טוב מאוד, קצת משוגע יותר לפעמים ממה שהיה במקור.
ריקוברי לא התיישן יפה כמו הרבה שיט מאותם שנים כי היה הרבה ערבוב עם פופ.
ממלפ2 אלבום טוב עם פיקים גבוהים אבל נפילה כי ציפו לממלפ נוסף ואי אפשר להשוות לאלבום הזה.
ריבייבל אחרי שחיכו 4 שנים הוא הוציא עם הייפ לא אנושי ואלבום שפשוט נשמע רע לא קליט ולא מהנה.
קמיקזה טוב אבל הוא פיספס עם שירים כמו הבאד גאי ושיט כזה, אנשים הייטינג על זה שהוא עצבני שם למרות שאני לא מבין מה ההבדל - רצו את סלים שיידי, מה הוא היה עושה בססלפ וממלפ? מחבק אנשים?
ומיוזיק טו בי מארדרד הוא די חזר לריקברי אז מי שמתאים לו מתאים לו.
אני די בטוח שבעצמו הוא כבר לא יודע מה לעשות ומה שחבל שהוא שינה את כל הפלואו שלו לצ'ופר כמו שהוא היה באמצע שנות התשעים לפני דרה בחזרה וזה פשוט לא מתאים כל כך כבר.
ואנשים סתם הייטינג עם לחדש את עצמו, ססלפ לא דומה לממלפ כל כך ובכלל לא לדה אמינם שואו. אנקור הרבה יותר נוגע בחלקים הטובים ורילפס בכלל שונה לגמרי גם מוזיקלית פלואו דליברי והכל. ריקברי חצי אלבום פופ וממלפ2 שירים שמכילים זמרים וכאלה בכלל לא קשור.
אתם באמת משווים את אמינם שואו לרילפס למיוזיק טו בי מארדרד ביי מבחינת חידוש? אין קשר ביניהם