אני עסוק עכשיו בלשמוע את אלבומי הסולו של חברי וו טאנג וקצת התבאסתי מכך שמת׳וד מן ״הכוכב״ של הלהקה , כשרוני ברמה מטורפת שיש לו את כל הסקילס שראפר צריך הגשה,פלואו,כריזמה מטורפת, יכולת כתיבה וחריזה בנוסף הוא פרפורמר מטורף בהופעות וכדומה לא הוציא מעצמו את מה שהוא יכל להוציא .
לפי דעתי הוא הראפר הכי טוב מכל חברי הלהקה ואם הביטים וההפקות של האלבומים שלו היו ברמה כמו של שאר חברי הלהקה הוא היה מוציא קלאסיקות מטורפות. אלבום הבכורה שלו היה ברמה אמנם ההפקות והביטים זה לא הבסט שריזה מסוגל ועשה עם השאר .
אבל את האמת שלמת׳וד מן היה חוסר מזל עם האלבום בכורה מכיוון שכשהאלבום בכורה של הלהקה יצא בשנת 93 לריזה היה במרתף שלו על הרצפה משהו כמו 300 ביטים (ולטענת רייקוון קרוב ל500) בנוסף לביטים היו עוד אלבומי סולו מוכנים של חברי הלהקה ואלבומים משותפים והיה שם איזה שיטפון מים והכל נהרס ואחד מהאלבומים היה Tical של מת׳וד מן וריזה היה צריך לשחזר את האלבום ואתם לבד מבינים ששחזור לא יהיה ברמה של המקורי ,ריזה טען שזו הסיבה שהאלבום לא קיבל ביקורות חיוביות ברמה של liquid swords והאלבום בכורה של ריקוון .
בנוסף, מת׳וד מן לא מוכן לשלם למפיקים ברמה את מה שהם דורשים ( האלבום שהוא הוציא ב2006 הוא רצה שריזה יפיק את הכל אבל לריזה לא היה זמן והמפיקים האחרים דרשו 100 אלף דולר לכל טראק אז הוא לא היה מוכן לשלם).
אך עדיין מרגיש קצת פספוס ובאסה .
מה דעתכם ?
ואיזה עוד אמנים אתם חושבים שהתפספסו קצת?