כבר יותר משנה שעטר מיינר לא קיבל את הדין על המעשים שלו, לפי הטענות של האקסית שלו הוא הכה אותה וגנב לה חומרים, כנ״ל לגבי דור 3 שגם טען שעטר גנב ממנו יצירות שלו.
לי קצת נמאס שהשתיקו את כל העניין הזה, דיברתי עם דניאל עמרם כדי שמה שקרה שוב יצא לאור ואולי נדע טיפה יותר על המשיח המקסים שלנו.
אם אתם מכירים אנשים שטענו שעטר גנב מהם חומרים, או בנות שהתלוננו לגביו אשמח שתספרו אלו אנשים טענו כך.
בנוסף רציתי לשאול פה אנשים לגבי עמוד אינסטגרם שאני לא מוצאת בשם ישרא ראפ איז רייל? הבנתי שיש לו מידע לגבי עטר ואשמח שתשלחו קישור שלו לעמוד.
תודה
תביאו עדויות על עטר מיינר
גואט
חיפשתי בגוגל מי זה דניאל עמרם זה כאילו אחד ששורף ספרי תנך ותפילין בטיקטוק?
אורח
ראפ איזראל איז ריל לא עמוד משהו דואו..
אין מדיה ישראלית שמסקרת היפ הופ ישראלי/אמריקאי בצורה טובה..
אורח
@God וואלה אתמול בסטלה דווקא הינדלתי שהריאקשנים שלך לג׳יט אש לאלבומים ישראלים אתה מכפכף אותם עם כאפה של המציאות
כן כי דניאל עמרם מקור אמין
הוא הציל לי את החיים זה הדבר היחידי שאני יודע
Nowhere2go לפני שבוע אמרת שאלון דה לוקו הציל לך את החיים בכלל
אורח
RUNAWAY_
שמע הריאקשן לgcg קלאסיקה כל הראפרים של ההרכב יצא על נייט ואז מחקו תגובות ואמרו לו כזה ״אתה לא מבין אומנות״ שכל הבארים שלהם זה 0/10
אורח
RUNAWAY_
שמע הריאקשן לgcg קלאסיקה כל הראפרים של ההרכב יצא על נייט ואז מחקו תגובות ואמרו לו כזה ״אתה לא מבין אומנות״ שכל הבארים שלהם זה 0/10
דניאל עמרם הזה בן שרמוטה קוקסינל שונא אותו
thebe תאמת שאני לא חושב ככה, אני חושב שהבעיה נובעת מזה שיש פיקוח על עולם הרדיו והתוכן שבו, שגלגל"צ וגל"צ איכשהו עדיין בבעלות של המדינה ולמעשה היא הגוף שקובע את רמת ההצלחה והחשיפה של שירים בישראל, מה שקורה זה שבפועל רק אומנים שמקושרים לאלא שאחראיים לפלייסטים שם הם אלו שמצליחים, ובפועל זה אומר שמעגל מאוד מצומצם. זה בא לידי ביטוי בזה שרק לפני חודשיים בכלל גיליתי שיש שיר של רן דנקנר שזכה בשיר השנה ובכלל לא שמעתי עליו לפני...
אני חושב שצריך באופן פיזי לסגור את התחנה ולבטל את כל הפיקוח שיש על הרדיו בישראל כי זה אחת הסיבות העיקריות לכך שמרבית מהאמנים פה זבל.
חלק גדול מהישראלים התרגל לטעם התעשייתי והמגעיל של המוזיקה המקומית במקום "לטעום" משהו אותנטי יותר
אורח
thebe
כן אבל מספיק לראות תפלייליסטים שלהם ולהבין שבלי קשרים לא תגיע לרדיו ושהם מהנדסים את המוחות שלנו לצלילי פופ גרוע
thebe
תתעלם שנייה מהסצנה של המסיבות, הרדיו הוא עדיין המכנה המשותף של בומר בן 50, אדם בן 30 וילד בן 14, הסטרימינג בישראל עדיין לא כזה חזק, וכמה אומנים באמת התפרסמו מהלהיטי טיקטוק שלהם? בודדים + אל תשכח שיש ברשתות החברתיות אלפי "אמנים" שמקבלים חשיפה מאוד נמוכה וזה כי גם הפלטפורמה הזאת עובדת בשיתוף פעולה כמעט מלא עם החברות תקליטים ותחנות רדיו...
בסופו של דבר אלא שנמצאים בפלייליסט ובמקומות הראשונים הם אלא שאתה אח"כ תראה בטלוויזיה והם אלא שישארו רלוונטים כל עוד יהיה לאותם אנשים מלמעלה אינטרס להשאיר אותם במיינסטרים