הכוונה באותנטי זה כזה שהגיע למעמד של להיט ללא יח"צ סטנדרטי בישראל שזה לקנות מיליוני צפיות/ לקדם אותו בפרסומות ביוטיוב.
גם טיקטוק זאת פלטפורמת מודעות לאומני הטראש האלו, שמקדמים בדף הבית באופן יזום כאירוע/ משהו בסגנון
השאלה היא מתי הגיע לפה להיט/שיר שזכה לפרסום לא רע בזכות עצמו ולא בזכות הקשרים של היחצן שלו?
מתי בפעם האחרונה יצא להיט אותנטי בסצנה הישראלית?
- נערך
עזוב אחי זה פורום של ילדודס, כשיוסי ופנדה שומרים שבת אין טעם לנסות לדון על מוזיקה אפילו. במקרה הרע יתעלמו וירכלו עליך בדיסקורד, במקרה הטוב יעשו לך טובה וכדי שתשים לב שהם קיימים יגיבו לך ״הייטר״
- נערך
אני זוכר שפעם לא סבלתי את הלהיטים של גלגלצ, לא יאמן כיום כל הסינגלים הישראלים שהלכו חזק לפני 10-20 שנה הם קלאסיקה בהשוואה לפח של היום
יש כמה אמנים טובים ומוכשרים כמו בניה ברבי, דודו טסה, ישי ריבו, חנן בן ארי, עדן חסון, שמחזיקים את הסצנה אבל הרוב פח
Friedrich
בכל מקרה הסימן לזה שכל היח"צ / מיתוג של להיטים בישראל מזוייפת היא שהריפליי וואליו ברשתות הסטרימינג נמוכה משמעותית מהכמות צפיות ביוטיוב (שלא נדבר על יחס תגובות - לייקים - צפיות לשירים האלו ביחס לשירים עם כמות צפיות דומה אבל נחשבים ל "אותנטיים" יותר מבחינת חשיפה).
בדרך כלל דווקא בסטרימינג יש יותר השמעות מאשר לכמות הצפיות ביוטיוב.
בפועל זאת בועה ענקית שאני מחכה שהיא תתפוצץ ואני מקווה שבקרוב מאוד כי זה הורג/מייאש אומנים שיכול להיות שאם לא היה את מעגל הטמטום הזה, היו במצב יותר טוב בקריירה שלהם
הייטר
אורח
עטר מיינר
אתה רוצה להגיד לי שמישהו לא מוכר עם 7000 עוקבים ביוטיוב מקבל תוך פחות מיום תכמות הזאת בצורה אורגנית? הסיבה שהוא הגיע למיליון תוך פחות מיום זה כי זה היה קולאב עם נועה קירל שזה זיכה אותו בקניית צפיות לקליפ.
הסיבה שהם עושים את השיווק האגרסיבי/ קניית צפיות זה בשביל שבטקסים כמו יום העצמאות וכדו'... הם יוכלו להצדיק את הטאג מחיר ההזוי הזה מרשויות מקומיות, כי בואו נודה באמת, אנשים לא קונים הופעות שלהם בהיכלים/אולמות גדולים אלא לרוב זה הפעלות שהעירייה עושה
בכל מקרה סטטיק יצא מבוסס מת
סטטיק לוחם השטחים
סטטיק רולקס על היד פיסטול בנרתיק
סטטיק מכפכף ערבים עם הדיק
- נערך
Yair נועה קירל זכתה בהתחלה לפרסום בגלל שהאבא החרמן שלה והסוכן שלה החליטו להעלות קליפים שבהם רואים ילדה בת 13 רוקדת בחזייה...
היא בסוף תגמור כמו בריטני ספירס/ מיילי סיירוס/ דמי לובאטו ותתחרפן על החיים שלה כשתבין שכל כך הרבה אנשים ניצלו אותה בשביל להשיג טיפה כסף ופירסום כמות האנשים שהשיגו חשיפה בזכות השם שלה היא הזוייה, יש לזה טיפה סימנים בכל מיני ראיונות שלה בתקשורת/ סרטונים שהיא מעלה ברשת.
חוץ מזה שחצי מהקליפים של האמנים שבמיינסטרים זה פרסומת אחת סמויה של סמסונג