הסמסטר נגמר ויש לי זמן להיזכר בכל מה שראיתי, שוב.
Anchorman 2
"החדשות אמורות לשמור שבעלי הכוח לא יהפכו מושחתים
אבל מה קורה כשבעלי הכוח שולטים בחדשות?"
קומדיה מרעננת, עם אותו קאסט פנומנלי מהסרט הראשון. אדם מקיי, עשית זאת שוב. חבל שהסרט האחרון שלך אשפה.
לקנייה יש קאמאו כאן/10
Watchmen (ultimate cut)
"No time for our friends, only our enemies leave roses"
"All we see of stars, are their old photographs"
"This rotting society, what it calls 'rehabilitation', nothing short of compromise"
"I was a horror, amongst horrors must I dwell"
נכנסתי לסרט הזה במחשבה שאקבל אקשן חסר מחשבה שמתפרש על הרבה יותר מדי זמן ממה שמגיע לו.
הסרט הזה, לעומת זאת, יכל להתפרש על פי 2 מזמן הריצה שלו, ועדיין להשיג תוצאה דומה. תמצות זה תואר הולם ל-watchmen, ובעיניי זה אומר הרבה על סרט באורך 3.5 שעות. לא יכולתי להוריד את העיניים מהמסך. חבל שזה לא סרט של 4.5 שעות, כי קו העלילה עם הוליס מיין לא ממש התפתח לקראת הסוף.
זה ניאו-נואר על צורתו הטובה ביותר, בעולם הכי אנטי-נואר שיכול להיות - עולם עם גיבורי על (אמיתיים, לא כמו באטמן). משהו פה כל כך מושך את העין; אולי זו הגועליות, אולי זו הכתיבה, אולי זה שילוב של שניהם על הפסקול היפהייפה הזה.
מסינמטוגרפיה מסבירה, לאטמוספרה, לנועזות בלתי מתפשרת, למונולוגים חורכים והסיפור המלנכולי המצוייר שהתנגן בין סצנות ותחם את הסרט כולו. כשאתה בטוח במה שאתה יוצר, אין פשרות. כשאין פשרות, אנחנו זוכים לקבל סרט של פעם בעשור.
*אל תטרחו לראות את הסרט אם אתם לא רואים את ה-ultimate cut
מצויין/10
אודישן
אקסטרים סינמה בישבן שלי. תחזירו לי את הכסף שלא שילמתי
דואו חייב לדעת למה זה הסרט האהוב על טרנטינו מאז 92'
לא טוב/10
זודיאק
אני אהבתי את הרשת החברתית. אני חושב שפינצ'ר יודע איך לעבד סיפור אמיתי לתוך סרט. גם כאן לא הייתה לי בעיה עם הכתיבה, הפייסינג, או האטמוספירה. פשוט הייתה לי בעיה עם זה שזה סרט משעמם.
אני לא יודע איך אתה לוקח את הסיפור של הזודיאק והופך אותו לדרמה משטרתית נדושה וקלישאתית, אבל..זה מה שקרה. שום דבר כאן לא באמת מרגיש פינצ'רי
מאכזב/10
Fat girl
התחלתי להיכנס ל-new french extremity ואני לא מתחרט, קיבלתי תמורה לכסף שלא שילמתי.
מעניין/10
סיפורי ניו יורק
"It's funny, you wake up someday and suddenly, you're out of love. Life is odd"
יש מצב שראיתי הרגע אנתולוגיה של וודי אלן, סקורסזה וקופולה והסרט של וודי אלן היה הכי טוב?
ודווקא הסיפור של קופולה היה פחות מוצלח בעיניי. לא יכול להתחבר ללבנים עשירים, מצטער, בגלל זה שנאתי את עידן התמימות
חייב להתחיל להתעמק בפילמוגרפיה של אלן, גם מנהטן היה מעולה
טוב/10
שרק 2 + 3
חשבתי שיש לי חור בילדות כי לא ראיתי את הסרטים האלה כשהייתי ילד. לא היה לי חור.
לא טוב/10
ספיידרמן 2 + 3
למההההה כלללל דמות בסרטים של מארבל כל כך בלתי נסבלתתתתתתתתת
אבל כן אהבתי את הריקוד המרושע החמוד של טובי מקגווייר כאן.
בסדר/10
אהבה, מוות, רובוטים עונה 3 פרק 1
זו הייתה התעמולה הכי זולה, חדגונית ולא מעניינת שראיתי בתקופה האחרונה. התסריט הזה לא היה מיועד להיות לפרק בכלל, זה היה טור דעה מביך של בן 22 עם זקן צרפתי ותואר במדעי המדינה.
מתי אנשים הפכו לכל כך מנוונים מחשבתית שצריך להגיד להם בפשטות "אנושות רעה, אנושות מזהמת, אנושות חמדנית", והם יחשבו שזה איזשהו מרד חתרני מטורף ומהפכני שלא נראה מעולם? מחרבן על השיט הזה, מחרבן על עוד 301 סדרות של נטפליקס עם אותו דף מסרים. אומנות היא תעמולה, תעמולה משחררת, ואין צורך לחשוב יותר.
אשפה/10
אהבה, מוות, רובוטים עונה 3 שאר הפרקים

פנומנלי כרגיל :>
כל פרק נע מיפהייפה ויזואלית, למעורר מחשבה, למעורר בחילה, לשילוש קדוש של כל הנ"ל.
הפרק השני מבויים על ידי פינצ'ר, ולא סתם זה הפרק הכי טוב בסדרה. ממליץ בחום גם למי שלא התחבר לסדרה
מצויין כרגיל/10
spiral
אני אוהב את סרטי המסור. הם לא הכי חכמים, ולא הכי עקביים, אבל האטמוספירה ש(לפחות ה-4 הראשונים) משרים בך - היא באמת בלתי מעורערת בעיניי. לפעמים זה פשוט מספיק להרגיש.
זה, לעומת זאת, לא סרט המסור. וזה גם לא סרט טוב.
גרוע/10
איצ'י דה קילר

הסרט הזה מרגיש כמו סרט נקמה, רק שכולם מקבלים מה שמגיע להם כי אף דמות פה לא באמת "טובה".
אני לא עומד לדבר על כך שהסרט הזה הוא "ביקורת חברתית חכמה אל מול שמרנות בקולנוע/תכנים אלימים בטלוויזיה/וואטאבר" כי זו אותה הצדקה לקיום שאני שומע על כל סרט שערורייתי שיצא מאז התפוז המכני. למה צריך להצדיק את קיומה של אומנות? לפעמים דגנרטיות היא כיפית כי היא כיפית. לפעמים למתוח גבולות זה מספיק. לפעמים זה אפילו הישג די כביר, וזה לא הופך את מה שאנחנו רואים לפחות משמעותי.
מעולה/10