פרוטי לופס:
סרטונים טובים לכל מי שרוצה לעלות שלב בהפקה
אבלטון:
כפרה אתה מדבר על לעלות שלב ושולח סרטונים למתחילים
תודה אחי
- נערך
Nowhere2go
בסדר צריך להתחיל בבייסיקס אני לא אפתח את הסאב וישר אעלה איך אני מסנתז את הקיקים שלי נכון?
אשכולות מעניינים יותר בהמשך.
matanhakatan למה לא? כולם פה כבר יודעים איך להשתמש בתוכנות
- נערך
Nowhere2go
למה אתה מכליל? גם לי לא יזיק לצפות בסרטונים האלה שוב ואני אתמול סיימתי להקליט שיר באולפן בסטנדרט בינלאומי..
שווה להתחיל בהתחלה, להתקדם, לחזור להתחלה,ואז להמשיך להתקדם.
אנשים מפסידים בגיים אוף סקייט כי אנשים עושים קיקפליפ ופרוס לא זוכרים כבר איך לעשות תרגילים ככ בסיסיים.
הנקודה שלי שתמיד אפשר ללמוד, צריך לדעת איפה להתחיל ואיך ליישם.
לדעת להשתמש בתוכנות זה מגניב והכל אבל ההתנהלות מול הפלאיגינים שלך זה הדבר הכי חשוב
Amit
תפיסה מעניינת, הייתי טוען שאני כבר איזה 5 שנים חזק מאוד בפלאגינים המוכרים ומה שהקפיץ אותי לאשכרה להוציא מוזיקה שאני גאה בה היא להבין איך ליישם את הידע של הפלאגינים בוורקפלואו מסודר יותר בתוכנה.
אז אולי באמת שווה יותר לשחק עם פלאגינים מלא מלא זמן ולעשות אלפי סקיצות ואז יום אחד לקחת החלטה ולעשות שיר שלם? נראית לי אחלה דרך להתקדמות.
אתה גואט אני מת על איך שאתה מתלהב
matanhakatan כל אחד והדרך שלו
אם אתה מפיק שפחות אוהב לסמפל פשוט תוריד נקסוס/אומנישפיר/קונטקט/סרום/אנערף ותחרבש שם על כלים עד שתלמד מה כל צליל שם מביא לך
ההתעסקות גם במיקסינג היא מאוד חשובה. מאז שהורדתי פאבפילטר המיקס שלי נשמע הרבההה יותר טוב
- נערך
Arad18
יא אחחח
כל החברים שלי אומרים לי לסתום תפה על המוזיקה אז פתחתי סאב משלי חחחחח זה ממש מצחיק
אני גם ממש נתרם מזה שזה מגניב
- נערך
Amit
נקסוס/אומנישפיר/קונטקט זה כיף והכל אבל לא הייתי מקדיש להם הרבה מחשבה בהתחלה..
גם מיקס זה שלב קצת יותר מתקדם, עדיף בהתחלה בעיני ללמוד לסנתז קצת ולהבין גם איך להשתמש בDAW כמו שאתה רוצה.
אין חוקים במשחק הזה, אני ליטרלי הולך להשתמש בסמפל של בלון עם דיסטרושן באחד הטראקים הבאים חחחחח
חשוב להכנס לסיפור בכיף אבל גם לא לוותר לעצמך כי אחרת לא תתקדם..
מה שאני מפיק היום הייתי יכול להפיק כבר לפני כמה שנים אם הייתי אשכרה יושב על התחת שלי ולומד כמו שצריך
זו שאלה של התחייבות ותשוקה, כל השאר בא אחרי זה
אורח
אז עם כל הניסיון שלך, מה צריך כדי להוציא ביטים (היפ הופ) שאתה גאה בהם ושישמעו מקצועיים?
אשמח אם תעשה לי קצת סדר בראש כי זה נושא כל כך מפוצץ
HadarAshuach
מזאת אומרת? לא ככ הבנתי את השאלה.
אתה צריך את הביטים ואתה צריך חשבון סאונדקלאוד.
תעשה מוזיקה ואל תפסיק עד שהיא נשמעת לך נכון.. אין פה איזה סוד שכל הפרודוסרים מסתירים מכולם.
כל הידע בחוץ, אתה צריך מוטיבציה. זה הכל, אחרי המוטיבציה כל השאר יגיע.
אורח
- נערך
matanhakatan
הכוונה בקטע הטכני, שמעתי פה שיחות על פלאגינים וזה. חשבתי שאולי תדע לתת לי טיפים שיקצרו לי את הדרך.
אילו פלאגינים אני חייב להכיר כדי לעשות מוזיקה? או באילו אתה משתמש
פשוט כשנכנסים לתוכנה שאתה עובד איתה כמתחיל אתה בבלגאן שלם ולא יודע באילו כלים אתה יכול להשתמש
אגב אתה מכיר קורס כלשהוא שמלמד סינתזה (עדיפות בarturia pigments)?
זה נראה לי נושא בעייתי לחפש באינטרנט כמעט ולא מצאתי כלום
- נערך
HadarAshuach
קודם כל, הדרך הכי טובה ללמוד פלאגין היא מנסיון.
דבר שני, עם איזה תוכנה אתה?
תגיד לי עם מה אתה משחק אני אנסה לפקס אותך.
אורח
matanhakatan בינתיים fl studio
HadarAshuach
מגניב, איזה אחד?
בFL יש צלילי סטוק (צלילים שבאים עם התוכנה) ממש ממש טובים.
מזה אומר בעצם? זה אומר שאתה ברגע זה יכול לשבת על התוכנה ולהכין ביט ממש טוב בלי להוריד שום דבר מהאינטרנט.
מעבר לצלילי סטוק, יש לך גם את הפלאגינים (סטוק גם) בפרוטי, לצורך העניין, אני ממש אוהב את הארמור, הארמלס וסיטרוס. גם אם אתה לא יודע לסנתז (להכין צלילים) אתה יכול להשתמש בספריית צלילים של של הפלאגינים על מנת ליצור מלודיות והרמוניות.
זהו, אתה באלך להכין ביטים? תכין ביטים.. זה עד כדי כך פשוט (לא באמת חחח) אבל אתה צריך לשבור את הראש בהתחלה ממש כדי שבסופו של דבר תשבור את הראש פחות.
פרודוסרים הם עצלנים, זה ידוע. נכון לעכשיו יש לך (וכל אחד כאן בפורום) 2 דרכים שהוא לקחת:
- לשבור את הראש כמה שנים עם התוכנה וללמוד מנסיון ותהייה ולהיות מאוכזב מלא זמן מהשיט שלך כי מה שאתה מדמיין זה לא מה שאתה שומע.
- לשבת על הפאקינג תחת וללמוד הפקה כאילו זה בגרות בספרות ואז תוך שנה נגיד כל אחד כאן עושה מה שבא לו.
אני אישית לקחתי את 2 הדרכים ב7 שנים האחרונות ובגלל זה אני יכול לעשות פחות או יותר מה שבזין שלי.
אני אשכרה יכול לעשות דאבסטפ ואז אחרי זה באותו יום להקליט טראק עם גיטרות ותופים אם באלי.
זמן אנלוגיה:
באדיבילדר (שרירן) צריך להתייחס לעצמו כמו שרירן כדי להיות שרירן, גם אם הוא שמן וחלש.
בסופו של דבר הספורטאי צריך להתאמץ פחות כי הוא כבר ברמה יפה שלא דורשת ממנו הרבה כדי להרים את אותם משקלים.
קח את כל מה שאמרתי עכשיו רק עם מושגים של מוזיקה והפקה.
זהו, בהמשך כתבות ומדריכים ברורים יותר.
אורח
matanhakatan תודה רבה יש לי עוד שאלה
נגיד במכללת bpm לפי התנאי קבלה שלהם הם בוחנים על ידע במתמטיקה, על אילו נושאים במתמטיקה הם בדיוק בוחנים?