- נערך
יש הרבה שירים ב-The Velvet Underground (1969) שנשמעים כאילו הם שוחררו לאחרונה על-ידי להקת אינדי כולשהי
גם ה-SUBJECT MATTER משתלב עם מה שיש היום
Candy Says למשל מדבר על בחורה טרנסג'נדרית שלא מרגישה בנוח בגוף שלה
יש הרבה שירים ב-The Velvet Underground (1969) שנשמעים כאילו הם שוחררו לאחרונה על-ידי להקת אינדי כולשהי
גם ה-SUBJECT MATTER משתלב עם מה שיש היום
Candy Says למשל מדבר על בחורה טרנסג'נדרית שלא מרגישה בנוח בגוף שלה
אשכול טוב חבל שאין לי מה להגיב
אין כאלה לדעתי
כל שיר נשמע כמו התקופה שהוא יצא בה, כנל סרטים וספרים וכו
האמת מסכים עם מה שכפיר אמר כי יש מוזיקה שפשוט הסאונד עצמו נשמע מאותה תקופה באמת אבל מבחינת המוזיקה עצמה הרבה דברים אקספירמנטליים שאם היו עושים לזה רימסטרד זה היה נשמע מהיום..
ממה שעולה לי לראש:
ג׳וי דיויז׳ן
חלק מהאלבומים של סוניק יות׳
מיי בלאדי וולנטיין
ElbGo
ריל על אייפקס
כל להקות הקראוטרוק גם אין אמן אלקטרוני שלא מושפע מהם נקודה.
אייפקס טווין גם דוחס מקצבים של איזה 1000 אמנים בשיר אחד זה למה הוא נשמע יותר מתקדם מכולם יש לו טראקים אמביינט והאוס מdrukqs שנשמעים כאילו הם צריכים לצאת עוד מאה שנה בכלל זל
מוסיף אתזה
תכלס שירי אינדי מינימליסטים כמעט ולא השתנו
שירים של ניק דרייק (שנות השישים) בקלות יכלו לעבור כשירים מ-2010s
אין לי כוח זל אני בטלפון
RapIsPac לקחת לי באתי להגיב
לא יודע איך אתם שומעים פינק פלויד וביטלס וחושבים שזה נשמע כמו מוזיקה של היום
זה לגמרי שנות ה60-70
הקטע שמוזיקת גיטרה אקוסטית אינדית/פולקית כזאת של היום זה פשוט חיקוי של מה שהיה פעם וזה לא מוזיקה שאפשר לפתח הרבה כי היא בנויה על אותם כלים, אבל זה אף פעם לא היה נשמע לי כמו משהו "מודרני"
הבעיה שמסתכלים על להקות רוק שהיו במיינסטרים כסאונד שעיצב את התקופה לכן יודעים לשייך סאונד לפי עשורים בזמן שמי שעשה מוזיקת שוליים לא היה חלק מהזרמים המקובלים ששמעו בגלל זה אלבומים איכותיים יותר של סוניק יות׳ נשמעים עדיין כמו משהו שיצא בימינו
מלא להקות רוק מצליחות עם ביקורות מעולות שנה שעברה הוציאו אלבומים בניסיון לבייטר את ספיידרלנד של סלינט אין משהו אחד שמתעלה על זה, עדיין מוזיקה על זמנית..
לפותח האשכול תקרא על הno wave
רק גואטים יהנדלו